خبرگزاری دانشجو/ اعضای شورای شهر تهران رایگان بودن مترو و اتوبوس را تا ۱۹ تیرماه تمدید کردند.
🔹"آخرین خبر" در روبیکا 🔹"آخرین خبر" در ایتا 🔹"آخرین خبر" در بله