لبنان پیگیر مذاکرات آمریکا و ایران شد
فارس
بروزرسانی

فارس/ به دنبال پایان مذاکرات چهار جانبه ایران، آمریکا، قطر و پاکستان در سوئیس، رئیسجمهور لبنان جوزف عون با جیدی ونس درباره آتشبس جنگ با رژیم صهیونیستی رایزنی کرد.
پیگیری عون از معاون دونالد ترامپ درباره مذاکرات سوئیس در حالی انجام شده که ایران طبق مفاد تفاهمنامه با آمریکا بر ضرورت توقف جنگ رژیم صهیونیستی علیه لبنان اصرار دارد.
ریاست جمهوری لبنان خبر داد که رئیسجمهور این کشور با معاون رئیسجمهور آمریکا تماس تلفنی گرفت.
به روایت دفتر عون، رئیسجمهور لبنان درباره «تلاشها برای حفظ آتشبس و جلوگیری از تشدید تنش نظامی اسرائیل (علیه لبنان) گفتوگو کرد.»به گفته ریاست جمهوری لبنان، در تماس تلفنی بین عون و ونس، فرستاده ویژه ترامپ و داماد او جرد کوشنر به همراه نخستوزیر قطر شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نیز شرکت داشتند.


















