43
0
0

چند ثانیه/ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر خارجه قطر به الجزیره گفت که با یادداشت تفاهم میان امریکا و ایران به پایان جنگ دست یافتیم.
بن عبدالرحمن در ادامه هدف از یادداشت تفاهم میان واشنگتن و تهران را توقف جنگ و زمینهسازی مذاکرات اعلام کرد.
وی اظهار داشت که مسائلی مانند موضوع هستهای میان واشنگتن و تهران و مسائلی دیگر مانند امنیت و تنگه هرمز، با منطقه در حال بررسی است.