19
5
0
اعتماد/ الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاعرسانی دولت، با اشاره به برخی حملات و تخریبها گفت سیاست دولت از ابتدا جلوگیری از اختلاف و درگیر نشدن مردم در دعواهای سیاسی بوده است.
او تأکید کرد برخی افراد برای جلب توجه، تخریب را به یک رویه تبدیل کردهاند، اما وقتی نهادهایی مانند صداوسیما به این فضا دامن میزنند، موضوع قابل اغماض نیست.
حضرتی با تمجید از شخصیت دکتر مسعود پزشکیان گفت رئیسجمهور فردی صادق، سالم، عدالتجو و فداکار است و حتی وزرایی از دولت قبل را نیز در کابینه حفظ کرده تا اختلافات به نزاع سیاسی تبدیل نشود.