10
31
0

ایرنا/ محسن پاکنژاد، وزیر نفت برای شرکت در یازدهمین نشست وزیران انرژی بریکس، صبح امروز (سوم تیر) راهی این کشور شد.
بررسی دستاوردها و ابتکارهای اعضای گروه بریکس در مسیر توسعه پایدار بخش انرژی و بحث و تبادلنظر درباره ظرفیتهای همکاری در چارچوب گروه بریکس از محورهای اصلی برگزاری نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس در هند خواهد بود.
وزیر نفت در جریان این سفر با هاردیپ سینگ پوری، وزیر نفت و گاز طبیعی هند برای گفتوگو درباره ظرفیتهای همکاری تهران و دهلینو در بخشهای نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی دیدار میکند.