بابایی: با تصمیمی غیرحرفه‌ای با پرسپولیس بازی می‌کنیم

منبع
آنا
بروزرسانی
بابایی: با تصمیمی غیرحرفه‌ای با پرسپولیس بازی می‌کنیم

آنا/مدیرعامل باشگاه چادرملو گفت: در احترام فوتبال پاک برای اینکه به کمیته انضباطی ثابت کنیم نتیجه در زمین مشخص می‌شود، با تصمیمی غیرحرفه‌ای با
علیرضا بابایی در خصوص اینکه تیم چادرملو روز جمعه ۵ تیر مقابل پرسپولیس برای تعیین نماینده سوم کشورمان در لیگ قهرمانان سطح دو آسیا بازی می‌کند یا خیر، اظهار داشت: پس از بررسی جمیع جوانب و جهات هیات مدیره باشگاه چادرملو تصمیم گرفت در این بازی حضور پیدا داشته باشیم. به رغم اینکه سعید اخباری سرمربی تیم و اعضای کادر فنی مخالف برگزاری مسابقه بودند، چون احتمال مصدومیت برای بازیکنان تیم که در جریان تمرینات گروهی و تیمی نیستند وجود داشت اما در نهایت کادر فنی از مدیریت تمکین کرد و ما در مسابقه حضور پیدا می‌کنیم.
باید میانگین امتیازی رعایت می‌شد
وی ادامه داد: چند روز پیش هم فراخوان تمرین به اعضای تیم داده شده بود. بخش مهمی از بازیکنان ما خارجی‌ها هستند که قراردادهای آنها تمام شده و حضور ندارند. تعدادی از بازیکنان داخلی ما قراردادشان به پایان رسیده و در کل قرار بر این شده بود که بعد از عاشورای حسینی بازیکنان ما در تمرینات حاضر شوند. ما در حالی مسابقه را برگزار می‌کنیم که به رأی کمیته انضباطی اعتراض داریم و همچنین تأخیر در صدور رأی کمیته استیناف وجود دارد. همچنین ما اعتراض به نحوه شمارش امتیازها داریم و معتقدیم باید میانگین امتیازی رعایت می‌شد ولی با وجود عدم رعایت این موارد به احترام فوتبال پاک و برای اینکه به کمیته انضباطی ثابت کنیم نتیجه در زمین مشخص می‌شود علی رغم نداشتن آمادگی ابتدایی بازیکنان در این بازی حضور پیدا می‌کنیم.
ممکن است پرسپولیس را شکست دهیم
مدیرعامل باشگاه چادرملو ادامه داد: در حالی که کاملا یک تصمیم غیرحرفه‌ای است و فقط برای آنکه به تصمیم فدراسیون فوتبال احترام بگذاریم وارد مسابقه می‌شویم و فارغ از کسب هر نتیجه‌ای به زمین می‌رویم. درست است فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است تیم ما با شکست پرسپولیس به آسیایی شدن نزدیک شود. نتایجی که در جام جهانی کسب شده نشان داده تیم‌های بزرگ در برابر تیم‌های کم نام و نشان نتایج دور از انتظار می‌گیرند. برای این رویارویی با به حد نصاب رساندن بازیکنان و حتی بدون دو جلسه تمرین تیمی کنار هم به زمین می‌رویم.

می‌خواستیم با تیم امیدمان بازی کنیم
وی افزود: به رغم آنکه کادر فنی مخالف بود ولی این تصمیم مدیریتی با نظر اکثریت هیات مدیره باشگاه به نتیجه رسید. برای جلوگیری از هرگونه شائبه در مقابل پرسپولیس با تمام قوای خود حاضر می‌شویم. یکی از برنامه‌های ما این بود که تیم امید چادر ملو در دیدار حضور پیدا کند ولی به دلیل عدم داشتن کارت سازمان لیگ و حضورشان در لیگ استانی این امر میسر نشد. در نتیجه با حضور بازیکنان غیر اصلی و جوان‌تر، تیم را در این مسابقه خواهیم داشت.
منتظر رأی منصفانه کمیته استیناف هستیم
 بابایی در پایان گفت: مشاهده روند صعودی چادر ملو در لیگ برتر نوید آسیایی شدن و کسب سهمیه را به ما می‌داد که متاسفانه جنگ تحمیلی رمضان این فرصت طلایی را از نماینده اردکان و استان یزد گرفت و ما در کوران مسابقات با تدابیر کادر فنی و بازیکنان آماده آن روزمان خود را محق برای حضور در آسیا می‌دانستیم. اما اکنون که کمیته انضباطی با تاخیر در رأی خود و به هم خوردن نظم جدول و عدم معرفی سپاهان با آسیا، همچنین معدل میانگین امتیازی را لحاظ نکردند و دوباره حق چادرملو پایمال شد. ما همچنان منتظر رأی منصفانه کمیته استیناف هستیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره