درخواست چهار بندی باشگاه گلگهر از فدراسیون فوتبال در خصوص مسابقات سهجانبه

آنا/باشگاه گلگهر مخالفت جدی خود را با برگزاری این تورنمنت اعلام کرده است و نامهای چهار بندی به فدراسیون فوتبال ارسال کرده است.
با اعلام سازمان لیگ، سهمیه سوم آسیایی رقابتهای لیگ برتر، از دلِ تورنمنتی میان گلگهر، پرسپولیس و چادرملو خارج میشود.
بر همین اساس، باشگاه گلگهر مخالفت جدی خود را با برگزاری این تورنمنت اعلام کرده است و نامهای چهار بندی به فدراسیون فوتبال ارسال کرده است.
درخواستهای باشگاه گلگهر که امروز نیز به صورت رسمی به فدراسیون فوتبال ارسال خواهد شد، میتوانم بگویم که این درخواستها در چند بند خلاصه شده است:
درخواست باشگاه گلگهر از فدراسیون فوتبال بدین شرح است:
۱. مستند قانونی، آییننامه و مصوبه رسمی برگزاری تورنمنت سهجانبه به صورت شفاف به باشگاه گلگهر و همه اهالی فوتبال اعلام شود.
۲. پیش از هر تصمیم اجرایی، وضعیت حقوقی رأی کمیته انضباطی و پرونده مطرحشده چادرملو و گلگهر در کمیته استیناف تعیین تکلیف شود.
۳. از اتخاذ تصمیماتی که منجر به تغییر قواعد رقابت پس از پایان مسابقات و ایجاد تبعیض میان باشگاهها میشود، جلوگیری شود.
۴. اگر قرار باشد سهمیه از طریق رقابت میدانی تعیین شود، چارچوب رسمی جام حذفی که از ابتدا مورد پذیرش همه باشگاهها بوده، ملاک عمل قرار گیرد.
در نهایت، باشگاه گلگهر تأکید میکند که مخالفت این باشگاه با تورنمنت سهجانبه، مخالفت با اصل رقابت نیست، بلکه دفاع از حاکمیت قانون، ثبات مقررات، عدالت رقابتی و حقوق قانونی باشگاه است. این همان کلیدواژه و مبنایی است که باشگاه گلگهر بر آن تأکید دارد و دلیل مخالفت با این تورنمنت نیز در همین نکات نهفته است.
امیدواریم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در این خصوص شفافسازی کنند و دلایل برگزاری این تورنمنت را به صورت روشن اعلام نمایند.

















