پیشکسوت پرسپولیس: حاشیههای تیم، فاجعه ساخت

فارس/پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که حاشیههای چند وقت اخیر باعث شد تا نتیجه فاجعهآمیزی مقابل چادرملو رقم بخورد.
محمد برزگر در خصوص شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل چادرملو و حذف از رقابتهای انتخابی آسیایی اظهار داشت: من در استادیوم حاضر بودم و بازی را دیدم. فکر میکنم مسائلی مانند جنگ و تعطیلی مسابقات، تاثیر زیادی روی فوتبال کشور ما گذاشته است.
البته تا جایی که من شنیدم تیم چادرملو ۲ جلسه تمرین کرده بود اما پرسپولیس حدود ۲۰ روز تمرین داشت. چشم همه هواداران به این بازی بود اما متاسفانه نتیجه خوبی به دست نیامد.وی ادامه داد: باید بگویم که آقای حدادی مدیر جوانی است و من بخشی از حرفهای بعد از بازی او را قبول دارم. او زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید تا از حق این تیم دفاع کند و تیم بتواند به آسیا برود اما متاسفانه بازیکنان نتیجه خوبی نگرفتند و دل میلیونها هوادار شکست.
بازیکنان باید بدانند که اگر به این تیم میآیند و به هر شهرت یا پولی میرسند از صدقه سر پرسپولیس است وگرنه بازیکنان زیادی به این تیم آمدند و رفتند اما چیزی که همیشه ماندگار بوده پرسپولیس بوده است.پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: صادقانه بگویم که کیفیت بازیکنان در بازی با چادرملو بد بود و آنها بسیار ضعیف ظاهر شدند. در دقایقی از بازی، بازیکنان خودخواهانه بازی میکردند هرچند که مسائل حاشیهای هم وجود داشت که باعث رقم خوردن این فاجعه شد. برخی از مشاورههایی که به حدادی داده شده غلط بوده است. باید مشخص شود که چرا در این بازی از بازیکنان جوان که انگیزه زیادی هم داشتند استفاده نشد. باید پذیرفت که حدادی در نیم فصل دوم تیم را بسته اما باید مسئولان باشگاه پاسخ دهند که دلیل جذب دنیل گرا چه بوده چرا که جذب او شائبه برانگیز است.
برزگر افزود: پرسپولیس متعلق به هواداران و پیشکسوتان آن است اما متاسفانه الان شرایط خوب گذشته را ندارد. باید یک خانه تکانی اساسی در پرسپولیس صورت بگیرد. فکر میکنم با حضور مربی جدید شرایط بهتر شود هرچند که در جذب بازیکن باید دقت زیادی صورت بگیرد. حدادی خودش اوسمار ویرا را به پرسپولیس آورده اما من در استادیوم دیدم که او در زمان بازی انگیزه زیادی نداشت و لب خط تلاش نمیکرد چون میدانست که رفتنی است.پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: به تیم چادرملو هم تبریک میگویم.
این نتیجه نشان داد که باید به مربیان وطنی بها بدهیم. چادرملو مزد شجاعت و میدان دادن به بازیکنان جوانش را گرفت اما در پرسپولیس بازیکنی مثل بیفوما که قرارداد میلیون دلاری دارد هیچ انگیزهای برای بازی کردن ندارد. این در حالیست که ما در پست او بازیکنان ایرانی زیادی داریم که قطعاً از بیفوما بهتر هستند. باید کسانی که این بازیکنان را به پرسپولیس آوردند پاسخگو باشند. امیدوارم در فصل جدید پرسپولیس متفاوتی را ببینیم تا هواداران میلیونی این باشگاه هم راضی باشند.


















