اقدام جنجالی سعودی‌ها بعد حذف از جام جهانی

منبع
فارس
بروزرسانی
اقدام جنجالی سعودی‌ها بعد حذف از جام جهانی

فارس/رفتار بازیکنان تیم ملی عربستان بعد از نتایج ضعیف و حذف از جام جهانی مورد انتقاد قرار گرفت.
 نایف الثقیل، خبرنگار شبکه العربیه خبر عجیبی را داد و اعلام کرد که ۲۰ بازیکن از تیم ملی عربستان بلافاصله پس از حذف از جام جهانی به مقاصد مختلف و تعطیلات فردی سفر کردند.خالی برگشتن هواپیمای تیم ملی عربستان بعد از حذف و ناکامی در مرحله گروهی انتقادات زیادی را در میان مردم این کشور به همراه داشت.
عربستان از ۳ بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲ تساوی مقابل اروگوئه و کیپ ورد کسب کرد و یک شکست سنگین مقابل اسپانیا با نتیجه ۴ بر صفر تجربه کرد تا خداحافظی تلخی با جام جهانی داشته باشد.
خبرنگار شبکه العربیه می‌گوید که هواپیمای تیم ملی عربستان بدون بازیکنان بازخواهد گشت، و پرواز آن صرفاً به انتقال کادر لجستیک، اداری و پزشکی به همراه تجهیزات و ابزارهای ورزشی محدود است.سایت سعودی اسپورت با انتقاد از این رفتار بازیکنان تیم ملی کشورش نوشت: هنوز تلخی حذف از جام جهانی تمام نشده، بازیکنان ما برای تفریح رفتند!


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره