روبیو: ایران تصمیم‌ می‌گیرد که از فرصت‌ها استفاده کند

منبع
خبرگزاري دانشجو
بروزرسانی

خبرگزاری دانشجو/ مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا گفت: ایران و رهبری آن تصمیم‌گیرنده هستند که از فرصت‌ها استفاده کنند، مانند دیگر کشورهای منطقه.

🔹"آخرین خبر" در روبیکا
🔹"آخرین خبر" در ایتا
🔹"آخرین خبر" در بله

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره