غریب‌آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم

منبع
ايرنا
بروزرسانی
غریب‌آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم

ایرنا/ معاون حقوقی و بین‌المللی وزیر امور خارجه به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت تصریح کرد، مسئولیت عاملان جنایت را با جدیت پیگیری می کنیم.
کاظم غریب‌آبادی شنبه شب ششم تیر ۱۴۰۵ در بکه ایکس و به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت نوشت: سردشت فقط قربانی بمب‌های شیمیایی نبود؛ قربانی استانداردهای دوگانه و سکوت در برابر کشورهایی (بویژه آلمان، آمریکا، انگلستان، هلند) بود که رژیم صدام را به این سلاح های غیرانسانی مسلح کردند و سپس، چشم بر رنج هزاران قربانی بستند.

وی افزود: مسئولیت عاملان این جنایت را با جدیت پیگیری می کنیم.

🔹"آخرین خبر" در روبیکا
🔹"آخرین خبر" در ایتا
🔹"آخرین خبر" در بله

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر