2
1
0

زومیت/گزارشها نشان میدهند اپل قصد دارد در نسل بعدی گوشیهای خود، رم را به ۹ گیگابایت برساند. این ارتقای سختافزاری در مدلهای سری آیفون ۱۸ اتفاق میافتد تا پردازشهای سنگینتر و قابلیتهای جدید هوش مصنوعی با سرعت بیشتری اجرا شوند.
این تصمیم اپل پاسخی به نیازهای پردازشی است که در نسخههای پیشین کمتر دیده میشد. افزایش رم به ۹ گیگابایت باعث میشود مدیریت برنامههای پسزمینه و اجرای مدلهای زبانی بزرگ در دستگاه بهینهتر شود.